2012. október 15., hétfő

The Vampire Diaries - Elkezdődött a 4. évad

Gyorsan eltelt ez a 4 hónap amit kedvenc vámpírjaink nélkül kellett eltöltenünk és már a 4. évadba lépett a sorozat. Kissé szkeptikus voltam a 3. évad után, de az új szezon jól kezdett, remélhetőleg tartja is ezt a színvonalat. Egy valami úgy tűnik sose fog megváltozni, mégpedig az, hogy Elena életveszélybe kerül és a Salvatore testvérek mindent megtesznek, hogy megmentsék.



A tovább mögött spoileresen folytatom!


Elena átváltozása befejeződött, tehát vámpírrá vált. Egy olyan lénnyé, ami sosem szeretett volna lenni, sőt egyenesen irtózott a gondolattól. Örültem annak, hogy meglépték ezt, mert bevallom felmerült bennem, hogy a készítők visszakoznak, szerencsére nem tették.  Kicsit féltem tőle, hogy Elena szenvedését, hisztijét kell néznünk, de a lány teljesen jól viselte az átalakulást és a rész végére elfogadta, hogy ilyen áron maradhatott csak életben. Stefannal is megtörtént az egymásra találás, reményeim szerint ez azt jelenti, hogy a szerelmi háromszög kisebb hangsúlyt kap. Damon ismét az az önző vámpír, akit megszerettem az első két évadban, maradjon is így!

A fontosabb mellékszereplők mind kaptak egy kis részt, de mégsem érzem azt, hogy nem jutott volna valakire elég idő. Klaus kiszabadult Tyler testéből, viszont számomra nagy kérdés, hogy mit kezdenek vele az évadban. Az biztos, hogy még mindig gyűjti a hibrideket, de a célja egyenlőre ismeretlen. Én már régen megszabadultam volna tőle, a vérvonalas szállal azonban ez igencsak nehéznek tűnik. Szegény Bonnie-ról se feledkezzünk meg, akiről már minden bőrt lehúztak, kezd unalomba fulladni a karaktere, akárcsak Matt-é. Tyler és Caroline között még mindig nagyszerű a kémia, iszonyatosan jól eltalálták ezt a párosítást.



A Tanács tagjai ezúttal kellemesen megleptek, végre a tökölés helyett cselekedtek és begyűjtötték a vámpírokat és bár a terv kudarcot vallott, tetszik ez az irány. Továbbá érdekesnek találom a pap tettét, kíváncsi vagyok, hogy miért is robbantotta fel a kunyhót, magukból valamilyen szert kreálva a vámpírok ellen.

Összefoglalva elég érdekesen indult a 4. szezon, abszolút elégedett vagyok a rész minőségével, már csak az a kérdés, hogy idén ki vagy mi lesz a fő gonosz. Erre a kérdésre nyilván néhány részen belül választ kapunk és remélem egy újabb izgalmas évadot tölthetünk a vámpírokkal.

Értékelés: 8/10
Jó kis rész volt, főleg a nagyon középszerű pilotok után, amiket mostanában láttam, de nem tudok elmenni amellett, hogy még mindig Elena megmentése a fő téma a részben. Remélem ez a vámpír volta miatt változni fog és a helyét izgalmasabb szálak veszik át.

0 komment:

Megjegyzés küldése