2012. október 25., csütörtök

Nashville, Beauty and the Beast, Chicago Fire - Második kör

Mindhárom sorozatnak adtam egy második esélyt, hogy bebizonyítsák érdemes folytatnom őket. Lássuk sikerült-e meggyőzniük!

Nashville 1x02 I Can't Help It?



Annyira szerettem volna imádni ezt a sorozatot, de nem abba az irányba terelték a sztorit, amit vártam. A 2. rész megnézése után tudatosult bennem, hogy legjobban mi zavar. Ez egy zenés sorozat, mégis háttérbe szorul a zene, csak tölteléknek érzem a jelenetek között. A fő hangsúly a politikán, illetve a két nő vetélkedésén van. Engem ez a rész sem győzött meg, sőt untam, úgyhogy kaszálom.
Értékelés: 4/10

Chicago Fire 1x02 Mon Amour




Az előző résznél jobban tetszett, a karaktereket abszolút meg tudtam jegyezni. Az egy részre jutó esetek száma még mindig sok, de már jobban kifejtették őket, így élvezhetőbb volt, mint a pilotban. Kisebb fejlődést látok, ami a minőséget illeti, úgyhogy maradok, ha végigmegy az évad. Amennyiben lezárás nélkül kaszálják el, én sem fejezem be.
Értékelés: 7/10


Beauty and the Beast 1x02 Proceed with Caution




Leginkább ez a sorozat nehezíti meg a döntésemet, ugyanis a 2. rész pont olyan jó vagy rossz volt, mint a pilot. A nyomozás még mindig érdektelen és Vincent szörnnyé válásához sem jutottunk közelebb. A helyzet viszont az, hogy engem annyira már ez sem érdekel. Valami nekem hiányzik a sorozatból, de nem tudom megfogalmazni mi. Jobb színészek nem ártanának, egyikük játékától sem vagyok elájulva. Nem látom mi tartana a sorozat mellett, úgyhogy ettől is megválok.
Értékelés: 6/10


0 komment:

Megjegyzés küldése