2012. október 13., szombat

Nashville - 1x01 Pilot

Idén is egy zenés sorozatot vártam a legjobban, engem már a zenével megvettek, de az előzetesek alapján a történet, szereplők is érdekesnek tűntek. Az amerikai kritikusok oda meg vissza voltak tőle, legtöbben ezt a sorozatot nevezték meg a legjobb újoncnak és ez még inkább felkeltette az érdeklődésemet. Ehhez képest a pilot csalódást okozott, mert nem nyűgözött le annyira, mint szerettem volna.



A történet középpontjában egy többszörös Grammy-díjas énekesnő, Rayna James áll, akinek csillaga leáldozóban van, ezért a kiadója egy feltörekvő aztotone-nal rásegített sztárral, Juliette Barnes-szal szeretne összehozni egy turnét.  A két nő az elejétől fogva utálja egymást és ezzel meg is van a főszálunk. Rajtuk kívül még rengeteg szereplője  akad a sorozatnak, talán túlságosan is sok.  Megismerhetünk egy költőlányt, két gitáros fiút, egy politikai karrierre pályázó férjet, elnyomó apukát és még sorolhatnám. Kicsit túl sok szálat akarnak lenyomni a torkunkon és ennek az az eredménye, hogy a felére sem emlékszem már. A politikai szálat neccesnek érzem, mert ha elszalad a készítőkkel a ló, akkor többet politizálnak a sorozatban, mint zenélnek. A pilotban megtalálták az egyensúlyt, de nagyon jól meglenne a sorozat csak a zenei eseményekkel is.

A zenéje egyébként kifejezetten jó, csak azt sajnálom, hogy nem egész számokat kapunk, hanem részleteket az időhiány miatt. A country egyébként nem a kedvenc műfajom, de meghallgatom és jól is adagolták a számokat, a sorozat számára íródott dalokért meg jár a piros pont.



A karakterek nagyjából tetszenek, lehetett látni, hogy Hayden karaktere mindent megtesz a sikerért és ez igaz is, hiszen lefekszik, akivel kell ezért. A szőke pincérlány az egyedüli, akivel nem vagyok kibékülve, mert már előre látom, hogy sztárt csinálnak belőle és utálom az ilyen messziről ordító kliséket. Bár ne lenne igazam.

Összességében nem volt rossz a pilot, de nem rántott be, ahogyan anno a Smash és nem érzem azt, hogy én látni akarom azonnal a következő részt. Sőt abban sem vagyok biztos, hogy hosszútávon nézője leszek a sorozatnak.

Érékelés: 6/10
Tényleg abszolút pozitívan álltam hozzá, de közepesre sikerült, néhol még untam is a részt. A nézettség sem volt kimagasló, de a jó kritikák miatt egy ideig biztonságban tudhatják magukat a készítők. A következő részt még megvárom, de ha nem tapasztalok javulást, akkor pihentetem egy ideig.

0 komment:

Megjegyzés küldése