2012. október 14., vasárnap

Chicago Fire - 1x01 Pilot

Nekem  most jött el a nagy roham, ami a pilotokat illeti, ugyanis egymásután mutatkoznak be az általam várt/érdekesnek talált sorozatok. Az Upfronts idején még eszembe se jutott belenézni ebbe a sorozatba, de később láttam egy előzetest és a Harmadik műszakra emlékeztetett, amit anno nagyon szerettem és annak a sorozatnak köszönhetem, hogy ma nézek kórházi szériákat.



A sorozat egy tűzoltóállomás mindennapjait követi figyelemmel megfelelő mennyiségű drámával megspékelve. Rögtön azzal kezdődik a rész, hogy egy félresikerült oltás alkalmával egyikük meghal. Szerintem túl korán ellőtték ezt, ugyanis nem ismerjük a karaktereket és emiatt semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem. Persze értem én,  hogy minket is az újoncon keresztül akartak bevezetni a sztoriba.

A részben több mentést, tűzoltást is láthattunk, de nekem ettől túlzsúfolt lett, mert egyik esetet sem dolgozták ki szépen, nem ment fel az adrenalinszintem, nem izgultam a szereplőkért, bajbajutottakért és egy ilyen jellegű alkotásnál nálam ez elsődleges szempont.

A karakterekről nehéz nyilatkozni, mert egy kicsit ugyanabba a hibába estek, mint a Nashville alkotói és annyi szereplőt vonultattak fel, hogy még csak a nevüket sem jegyeztem meg. Számomra egyébként az újonc karaktere a legszimpatikusabb, az ő szálára vagyok leginkább kíváncsi. Taylor Kinney pedig nagyon jól néz ki és a drogfüggősége is jó alap lehet a későbbiekben.

Mindennek ellenére a Chicago Fire nem rossz sorozat, csak éppen nem is jó, kiemelkedő. Manapság szerintem nagyon nehéz hosszútávon fent maradni egy átlagos sorozattal, amit csak a hardcore fanok néznek. Persze a sorozat még simán kiléphet a középszerűségből, nem is akarom beskatulyázni, de össze kell szedniük magukat a készítőknek az fix.


Értékelés: 6/10  
Jobban tetszett valamivel a Nashville-nél, mégis ugyanazt a pontszámot kapja,mert összességében nem érdemel 7 pontot. Még kap pár résznyi esélyt, mert látni szeretném, hogy melyik irányba megy a sorozat, mi kap elsődleges szerepet.

0 komment:

Megjegyzés küldése