2012. április 20., péntek

Ringer - Az 1. évad

Sokan pár rész után kaszálták a sorozatot, én azonban kitartottam az évad végéig és nem bántam meg. A Ringer lassan kezdett, de a téli szünet után igazán kiváló epizódokkal örvendeztettek meg minket a készítők.


Sokáig azt hittem, hogy Siodhan kezében van az irányítás, de nagyot tévedtem. Kiderült ugyanis, hogy Cathrine és Olivia irányítanak mindent és próbálják meg meggyilkolni Siobhant. Ennek a titoknak a  felszínre kerüléséig lehetett találgatni, hogy ki mit akar. Ugyanis ez sem volt egyértelmű az évad közepén, főleg miután Andrew piramis játéka kiderült. Nagyon Andrew-ra akarták ott terelni a gyanút, mármint hogy ő akarja megölni a feleségét. Teljesen hihetően csinálták ezt meg, egy rész erejéig én is elhittem, hogy a cég érdekében Andrew Olivia-val szövetkezve megöletné Siobhant.

Az évadzáróig aztán kiderültek, letisztultak a dolgok, világossá vált, hogy ki jó és ki nem. A finálét nagyon vártam, a készítők is izgalmas lezárást ígértek, de a hatás sajnos elmaradt. Nem kaptunk újabb csavart, de még izgalmakat sem. Az egész rész arról szólt, hogy a szereplők szembesülnek azokkal a tényekkel, amiket mi már tudunk. Ennél sokkal többet vártam az évad (rosszabb esetben sorozat) zárótól. Nem húztak elő semmit abból a bizonyos kalapból, csak sodródtak az árral. Egyedül az szolgált újdonságként, hogy az ikrek nem Henry-től vannak. Bár erre is számítani lehetett, mert Siobhan-nak két őszínte mondata nem volt az évad során. Minimum elvárásom lett volna, hogy a lányok találkozzanak és ne az legyen a rész legvége, hogy Brigdet-nek leesik, testvére él és bosszút akar állni rajta.


A finálét leszámítva elégedett vagyok az évaddal, mert végig lekötötte a figyelmemet és azon kevesek közé tartozott, amelyeket hetente figyelemmel követtem. A leggyengébb pontja szerintem még mindig Sarah Michelle Gellar. Valahogy nem volt hiteles a mindenre elszánt, kavarógép Siobhan szerepében.

Én megnéznék még egy évadot, de a gyenge nézettség miatt erre csak minimális az esély. Interneten ugyan nagy a rajongótábora, sokan szeretnék megmenteni, de nem hiszem, hogy ez befolyásolja a csatorna döntését.


Értékelés: 8/10

0 komment:

Megjegyzés küldése